روژینا دنیای مامان و باباروژینا دنیای مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه سن داره

دنیای مامان وبابا

جمعه ساعت 1بامداد

1391/6/17 2:00
327 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم 2روز بود که نی نی وبلاگ قطع بود ومامان نتونست که واست چیزی بنویسهغ / دخترم دیروز با مامانی فاطمه رفتم دکتر وبرگه ازمایش وسونو رو نشون دادم. خانم دکتر گفت همه چی خوبه/فقط نی نی کوچولوی مامان یه خورده وزنش کمه واگه مامان غذاشو بیشتر نکنه واستراحت نکنه ممکنه که شما با وزنی کمتر از 2کیلو نیم به دنیا بیای  واگه خدای نکرده اینجوری بشه مامان از غصه می میرهاو خانم دکتر گفت که مامان یه کوچولو کم خونی هم داره .الهی مامی فدات بشه مامان تصمیم گرفته از این به بعد به حرفای خانم دکتر گوش کنه وهمه نکاتو رعایت کنه .باباهم خیلی نگرانه واز دیروز تا حالا همش به من میگه اینو بخور واستراحت کن اخه عزیزم تو خودت میدونیکه من اشتها ندارم پس چکار کنم8      حالا از اینا که بگذریم دیروز صدای قلب خوشگلتو شنیدم عسله من .وبا گوشیم ضبطش کردم و همش منو بابا بهش گوش میدیم و اروم میشیم. اخه بهترین وزیباترین ملودیه9 دختر گلم خیلی دوستت دارم.9

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان زهرا
17 شهریور 91 4:20
دعا می کنم که هیچگاه چشمهای زیبای تو را در انحصار قطره های اشک نبینم دعا می کنم که لبانت را فقط در غنچه های لبخند ببینم دعا می کنم دستانت که وسعت آسمان و پاکی دریا و بوی بهار را دارد همیشه از حرارت عشق گرم باشد من برایت دعا می کنم که گل های وجود نازنینت هیچگاه پژمرده نشوند برای شاپرک های باغچه ی خانه ات دعا می کنم که بال هایشان هرگز محتاج مرهم نباشند من برای خورشید آسمان زندگیت دعا می کنم که هیچگاه غروب نکند _______(¯`:´¯) _____ (¯ `•✦.•´¯) _____ (_.•´/|\`•._) _______ (_.:._)__(¯`:´¯) __(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯) (¯ `•✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._) (_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶ __(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶ ____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶ _____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ______(¯ `.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶ ______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶ _______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•✦.•´¯)¶¶¶ ¶¶¶(¯ `.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶ ¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ (_.:._)¶¶ ¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶ ______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶ ____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶ ___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶ ___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶ -_____--------_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ -----_____---_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ----____-----_¶¶¶¶¶¶¶¶¶