روژینا دنیای مامان و باباروژینا دنیای مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

دنیای مامان وبابا

جشن تولد دنیای مامان وبابا

1392/8/10 5:03
3,199 بازدید
اشتراک گذاری

روژیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــنا جونـــــــــــــــــــــــــــــم تا این لحظه 11 ماه و 19 روز و 17 ساعت و 27 دقیقه و 36 ثانیه سن داردhttp://www.totalgifs.com/joaninhas/23.gif

 

دنیای من تولد تولد تولدت مبـــــــــــــــــــارکhttp://www.totalgifs.com/joaninhas/jo17.gifhttp://fantasyflash.ru/anime/holiday/image/holiday56.gif

 

عروسکم دیشب جشن تولد یکسالگیت  بود http://fantasyflash.ru/anime/holiday/image/holiday28.gifالبته شما هنوز یکسالت نشده اما چون شب تولدت مصادف میشد با شب تاسوعا دیشب تولدت رو برگزار کردیمhttp://fantasyflash.ru/anime/holiday/image/holiday20.gif نازنینم دیشب خیلی خیلی خوش گذشت./جای همه دوستان خالی بود/ جشن تولدت خیلی باشکوه و قشنگ بود و اولین جشن تولد تم دار تو فامیل بود و همچنین اولین جشن تولدی بود که تو رستوران برگزار میشد وهمه رو سورپرایز کرده بود.http://www.totalgifs.com/joaninhas/01.gifاز یک ماهه پیش همیشه شبها مشغول اماده سازی کارهای تولدت بودم .از یک ماهه پیش رستوران رزرو کردیم وکلا یک ماهی میشد که حسابی برای اولین جشن تولدت مشغول بودیمماچ.مخصوصا منو مامانی فاطمه.که زحمت لباستو کشید.شب قبل از تولدت بردمت حمام و صبح روز تولدت هم رفتیم میوه و شیرینی گرفتیم وبعدش رفتیم دنبال مریم /دختر خالم/ و اومدیم خونه ومیوه هارو شستیم و ساعت 3 رفتیم رستوران برای تزئیینhttp://fantasyflash.ru/anime/holiday/image/holiday13.gif. بیشتر نصب تزئیینات رو خودم انجام دادم و بابا ومریم فقط نظارت میکردند.و کارمون تا ساعت 7 طول کشید شما هم تو این مدت پیشه مامانی فاطمه موندی و ساعت 7 اومدم خونه و اماده شدیم وشما رو هم اماده کردم و ساعت یک ربع به 8 رفتیم تولد.شما هم تو جشن خیلی دختر خوبی بودی اصلا اذیت نکردی.نانای هم میکردی و فقط وسط جشن یه نیم ساعتی لالا کردی دختر ناناریمhttp://www.totalgifs.com/joaninhas/14.gif

 

     

 

         http://www.totalgifs.com/joaninhas/jo10.gif   بفرمایید تولد کفشدوزکی روژینا جووووووون.http://www.totalgifs.com/joaninhas/jo10.gif

 

 

1

 

http://www.picturesanimations.com/l/ladybug/6.gif

 

2

 

 تقریبا کارتها رو از یک هفته قبل به مهمونا دادیمhttp://www.picturesanimations.com/l/ladybug/13.gif

 

 

1

 

2

 

تزئینات قبل از اماده کردن.http://www.picturesanimations.com/l/ladybug/896448mp0p6sv4br.gif

 

3

 

گل دراومد از حموم روژینا جونی در اومد از حمومhttp://www.picturesanimations.com/l/ladybug/13.gif

 

حموم قبل از تولدت.از ترس اینکه سرما نخوری بغله بخاری نشوندمت و بخاری رو هم خیلی زیاد  کردمخجالت

 

5

 

98

 

-0

7

 

8

 

دختر جونم قبل از رفتن به جشن تولد کفشدوزکیhttp://www.picturesanimations.com/l/ladybug/lieveheersbeestjelijn.gif

 

76

 

23

 

 

 

86

 

76

 

66

 

=-0

 

65

 

0

 

هع

 

98

 

9765

 

987

 

عزیزم ریسه عکسها از نوزادی تا یکسالیگت بود که عکسهای تمام ماهگردات بود و همه خیلی خوششون اومده بود از اینکه هر ماه برات ماهگرد گرفته بودم.اخر جشن همه قبل از اینکه برن میومدن و عکسهاتو نگاه میکردند و براشون جذابیت داشت.http://www.picturesanimations.com/l/ladybug/i116113328_34102.gif

 

865

 

ساعت بدنیا اومدن قشنگترین عشقhttp://www.picturesanimations.com/l/ladybug/5.gif

 

86

 

564

 

865

 

همه ستون ها کفشدوزکی بود و بادکنک کفشدوزکی داشتhttp://www.picturesanimations.com/l/ladybug/13.gif

 

76

 

9876

 

 

 

3

 

56

 

6

 

6

 

ه87

 

97

کلاه کفشدوزک کوچولوhttp://www.picturesanimations.com/l/ladybug/12.gif

765

 

65

 

جعبه دستمال کاغذیhttp://www.picturesanimations.com/l/ladybug/12.gif

 

-

 

گیفتهای مهمونا که مداد فشنگی و پاک کن بود که داخل جعبه قرار داده شد

976

7غ

 

جعبه گیفت

 

76

 

76

 

لیوان های روژینایی که بعدا توش شربت البالو ریخته شد و از مهمونا پذیرایی شد اما یادم رفت که عکس بگیرم

 

7

 

پیش دستی هاس کیک کفشدوزکیhttp://www.picturesanimations.com/l/ladybug/12.gif

 

8

 

چاقوی برش کیک اما متاسفانه چون بشقاب زیرش سفیده عکسش واضح نیست

 

098

 

اولین لباسی که دختر گلی تنش کردهhttp://www.picturesanimations.com/l/ladybug/15.gif

 

9

 

98

 

87

 

09

 

6

 

تگ نوش جان

 

98

 

987

 

عزیز دلم قبل از اومدن مهمونا. انشالله عروسیت همه زندگیه مامانhttp://www.picturesanimations.com/l/ladybug/15.gif

 

08

 

75

 

7

 

 کیک کفشدوزکیhttp://www.picturesanimations.com/l/ladybug/896448mp0p6sv4br.gif

 

56

 

دختر نازم خیلی دوست داشتم که تو تولدت میتونستی خودت به تنهایی بایستی و راه بری اما شما تنبل خانمی و هنوز راه نیفتادی و زیاد هم تلاش نمیکنی که خودت بتونی به تنهایی راه بری .

 

953

 

97

 

نانازی دستشو کرده تو کیکخوشمزه

 

08

 

دخملی داره دستشو نگاه میکنهخنده

 

97

 

اینجا هم دختر مهربونم داره دست کیکیشو به مامانش تعارف میکنه

 

08

 

75

 

مامان وبابا و دخملیه کفشدوزکیhttp://www.picturesanimations.com/l/ladybug/i116113328_34102.gif

 

96ق

 

دخملی و پسر عمه

 

ح

 

75

 

عزیزم وقتی شمعو روشن کردیم شما بهش خیره شده بودی و با دقت نگاش میکردی

 

08

 

حه

 

0987

 

2

 

-97

 

 عزیز دلم از دیدنه فشفشه ها تعجب کرده

 

.////////////// پذیرایی/////////////////////

 

98

 

965

 

میزها قبل از اینکه مهمونا بیان به تین صورت چیده شده بود

 

753

 

نوشابه های روژینایی

 

97

 

8

میز شام

 

8654

 

دخمل نازی وقتی که مهمونا داشتند شام میخوردند

 

653

 

 وامااااااااااااااا هدیه مامان وبابا

 

977

 

8643

 

 یه انگشتر کفشدوزکی       برای دستای ناز عروسکیhttp://www.picturesanimations.com/l/ladybug/11.gif

 

7543

 

 وهدیه بقیه مهمونا نقدی بود و دستشون درد نکنه و فقط ماهان جون و دایی محسن بابا زحمت کشیدند وبرات لباس اوردند. دسته همگی درد نکنهhttp://www.picturesanimations.com/l/ladybug/Thanks504.gif

بازهم یه تشکر ویژه از همه دوستان مهربون که تولد دخملی رو تبریک گفتند. بووووووووووووووووووووووووووس

http://www.picturesanimations.com/l/ladybug/973807akam7fskhn.gif

 

 

 

 

 

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (45)

samaneh
10 آبان 92 11:23
تولد تولد تولدت مباااارک به به چه جشن تولدی خیلی با سلیقه و همه جی عالی شده دستتون درد نکنه.نیلوفر خانوم گل منم شمارو لینک کردم.


مرسی عزیزم.ممنون از محبتت. لطف کردی.
مامان آدرینا
10 آبان 92 16:19
عزیز دلم تولدت مبارک خیلی قشنگ ناز شدی ایشالا عکسای عروسیتو ببینیم


مرسی خاله جونم.انشالله تولد جشن فارغ التحصیلی و عروسی ادرینا جون
مهسا
10 آبان 92 17:26
ببخشید میشه بگین چطوری این تم هارو درست کردید ؟ خریده اید ؟ اگه بگین ممنون میشم



عزیزم سفارش دادم وبلاگ از طراحی تا چاپ طراحیشون کرد بعد برام ایمیل کرد و بردم بیرون برام چاپشون کرد.
امیرحسین و مامانش
10 آبان 92 17:36
عزیزدلم سنــــــــــــــــــــــــــــــــگ تموم گذاشتین، عالی عالی بود و بسیار زیبا
آرزوی سلامتی و دل خوش براتون دارم


ممنون عزیزم.لطف داری.همچنین
مریم مامان ارمیا
10 آبان 92 18:45
وووووووووااااااای تولد دختریمون مبارک....
چقدر سوپرایز شدم، ایشالله 100 ساله بشی نفسم
نیلوفر جووونم خیلی زحمت کشیده بودی و خیلی همه چی با سلیقه و زیبا بود ...
برای دختریمون بهترینها رو آرزو دارم


ممنونم مریم جان. همچنین ارمیا نانازی
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
sahar mamane elena
10 آبان 92 18:54
خانومی عکس هاتونو دیدم ولی النا بیدار شد نتونستم تبریک بگم تولدت مبارک روژینا عسلی


ممنونم سحر جونم.النا گلی رو ببوس
شاپرک
10 آبان 92 19:37
وای چه جشن عالیه
همه چز باسلیقه و عالی
خسته نباشی دوست گلم
واقعا برا عروسک خانم سنگ تموم گذاشتید
تولد روژینا خانم گل مبارک باشه

انشاا... جشن فارغ التحصیلی و عروسی ش




ممنونم شاپرک جونم.لطف داری. همچنین جشن فارغ التحصیلی وعروسی رها جونم
مامان سید عرشیا
10 آبان 92 20:02
تولدت مبارک دختر ناز و دوست داشتنی. دست مامان بابا هم درد نکنه که تولد باشکوهی برات گرفتن....


مرسی خاله ای. بووووووووووووووووووووووووس
شیرین مامان شادلین
10 آبان 92 20:25
سلام عزیز دلم تولدت مبارک مامانی دستت درد نکنه چقدر زحمت کشیدی انشآلله همیشه زیر سایه پدر ومادر باشی نازم انشآلله تولد120000000 سالگیتو جشن بگیرید


ممون خاله شیرین جوووووونم.
مرسی گلم شما لطف داری.بوووووووووووس بوووووووووس
parastoo
10 آبان 92 21:28
سلام میسیز ...

ماشا... چقدر خرج کردید ولی خیلی ناز شد اخرش ....

روژینا جونم خیلی ناز شده بود

از طرف من یه بوس ابدارش کن میسیز

شماهم خیلی خوشمل شده بودید...

راستی خدا کنه ترم بعد هم میسمون شما باشید ....

تولدت مبارک رژینا جون


خوب دیگه میسیز بابای..





سلام پرستو........این دل من از توووووووو

مرسی بابت تبریکت گلم.لطف داری.بوووووووووس

مامان کیان کوچولو
11 آبان 92 1:21
عالی عالی عالی

عزیزم همه چی شیک و زیبا بود ..

ایشالله که همیشه در کنار هم خوش و خوشبخت باشید ..



خیلی لیاس روژینا جون نازه خیلی ..

نیلو جونم خیلی زحمت کشیدین خسته نباشین حسابی


ممنون عزیزم.نظر لطفته گلم. مرسی که برامون یادگاری گذاشتی وتبریک گفتی.کیان جونو ببوس


سمیه مامان آیسا
11 آبان 92 9:09
صمیمانه ترین شادباش مرا برای شکفتن نو گل زیبای زندگیتان از من پدیرا باشید.تولدت مبارک رژینا جون ...

آرزو دارم که رژینای عزیز زیر سایه شما زندگی خوش و پرباری داشته یاشه

تولد خیلی خوبی بود خسته نباشید کلی زحمت کشیده بودید..

انشالاه جشن فارغ التحصیلی...

تم تولد رژینا جونم و کجا شفارش دادین؟؟

همه چی عالی بود دوست عزیزم


عزیزم مر30 بابت تبریک زیبات. بووووووووووووووس

سمیه جان وبلاگی سفارش دادم و برام ایمیل کرد و بردم چاپشون کردم. اسم وبلاگش از طراحی تا چاپ بود و بنظرم کارش واقعا خوب بود ادرسش هم temparti.blogfa.com

صـبــا خاله ی آیـــســـا
11 آبان 92 10:22
عزیزه دلم تــــــــــــــــــــــولدت مبارک
همه چیز عالی بود خیلی خیلی لذت بردم
دست مامان و بابات درد نکنه برات سنگ تموم گذاشتن
رااستی هدیه ای ک به دخملی دادی خیلی زیباست


مرسی خاله صبا مهربووووووووووووووووووووووون. قابل ایسا نازم رو نداره عزیزم
نازی
11 آبان 92 12:20
سلام نیلوجون . بازم تبریک میگم. جشن خوبی گرفتین. روژینا جونو از طرف من ببوس.


سلام نازی جون.مرسی گلم.شما لطف داری.بوووووووووووووووووس
مامان آروین (مریم)
11 آبان 92 13:21
وااااای خدای من ، اینجا چه خبره ؟
واقعا حیرت زده شدم از اینهمه تزئینات قشنگ .....
همه چی عالی ، قشنگ ، واقعا محشره ......
عزیز دلم تولدت رو تبریک میگم و برات آرزوی شادی و سلامتی همراه با طول عمر باعزت دارم .
.اقعا مامان و بابای مهربونت برات سنگ تموم گذاشته اند دستشون درد نکنه .
امیدوارم سایه سلامتی مامان و بابای عزیزت همیشه بالای سرت باشه ...........
در پایان باز هم تبریک میگم و همه چی قشنگ بود



مرسی مریم جونم از این همه لطف ومهربووووووووووووونی. وهمچنین مرسی از دعاهای خوبت.امیدوارم سایه شما و همسری هم همیشه بالای سر اروین جونم باشه
مهسا
11 آبان 92 18:04
سلام ببخشید کلا به تم تولد چن دادی قیمت ؟؟


عزیزم برای طراحیش 20 هزار تومن دادم و برای چاپش 130 هزار تومن. که روی هم شد 150 هزار تومن.اما بنظرم اگه میخریدم شاید قیمتش از این کمتر میشد.به هر حال برای بار اول بود و تجربه کافی نداشتم.
نازنین
11 آبان 92 20:06
تولدت مبارک گل دختر.
انشاا.. صد بشی.
همه چیز خیلی عالی و خوشگل بود.
تم تولدتون هم عالی بود.
هزارتا بوس واسه گل دختر دوست داشتنی.


مرسی نازنین جونم شما لطف داری.بوس بوووووووووس
شيرين مامان شادلين
11 آبان 92 21:12
امروز چند بار اومدم نگاه كردم ايييييييييييييييييييييييييييي جان سير نميشم دست مامان خوش سليقه درد نكنه


ای جانم. نظر لطفته عزیزم خواهش میکنم.دخمل گلی رو ببوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
mamaneninii
12 آبان 92 8:46
سلام عزیزم.حسته نی نی بزرگ کردن نباشی.خیلی خیلی عالی بود.واقعازحمت کشیده بودید.
قدر این روزا رو خیلی بدون.چون این قدر زود میگذره که نگو.انگار همین دیروز بود که نی نی ماهم تو این سن بود.ولی حالا2ساله شده.خوشحال میشیم قدم رنجه کنید و تشریف بیارید تولد گلپسر من.تشکر.موفق باشید


سلام عزیزم. ممنون از لطفت. شما درست میگی وافعا این روزا خیلی خیلی زود میگذره.تولد گل پسری رو تبریک میگم. بوووووووووووووووووووس بووووووووووووووووووووس
بهناز خانومی
12 آبان 92 10:32
عزیزم تولد عشق کوچولو مبارک خیلی زحمت کشیده بودی خانمی واقعا خسته نباشیددددددددددددد


ممنون بهناز جونم.بووووووووووووووووس
مامان روشا
12 آبان 92 11:35
روژینا جووون تولدت مبارک


ممنون عزیزم .
Mahro0z
12 آبان 92 12:31
سلااااام...

مبارک باشه روژینا جون...

آخی...چقد خانوم شده روزینا...

ایشالا عروسش کنید




سلام مهروز عزیزم.مر30.لطف داری. واقعا جاتون خالی بود.اتفاقا وقتی زنگ زدم خاله اینارو دعوت کردم.گفتم شمارو هم بیارن.اما انگار بخاطر مدرسه محدثه جون نتونستند که بیان.واقعا خوشحال میشدیم اگه تشریف میاوردید.ممنون از محبتت.انشالله عروسی خودت جبران کنیم گلم.بووووووووووووووس .راستی عزیزم شماره موبایلتو برام خصوصی بذار بوووووووووووووس


مامان آیسو وآیسا
12 آبان 92 13:07
مبارکه عزیز دلم ....انشالله کنار پدرومادر مهربونت صد وبیست ساله شی ناز دختر...چقدر هم لباس نازت بهت میاد....نیلوفر جووون به شماهم تبریک میگم خیلی قشنگ بود وهمه چی عالی


مرسی عزیزم از لطف وتبریکت.نظر لطفتونه
تارا
12 آبان 92 15:09
وای چه دختر خوشکلی
روژیناجون تولدت مبارک


مرسی عزیزم.لطف داری شما.ممنون از تبریکت
خانمی(زیبا یارم تقدیم به تو)
12 آبان 92 16:39
واااااااااااااااای مامانی چه تولد قشنگی بود.
واقعأ دستتون درد نکنه.گل کاشتین.
من تو وبم تولد روژینا گلی رو تبریک گفتم.خوشحال میشم خودتونم سر بزنین.
زیبا یارم،تقدیم به تو


سلام خانمی.نظر لزفته.ممنون از تبریک قشنگت که به روژینا ودرساجون گفتی.خمین الان اومدم اون عکسی رو که طراحی کردی رو سیو کنم اما بلاگفا برام باز نمیشه. میخواستم کامنت هم برات بذارمو تشکر کنم اما نمیدونم چرا باز نمیشه. بهر حال ممنون از محبت ولطفت عزیزم. و همچنین ممنون که تولد دخملی رو خیلی زیبا تبریک گفتی و براش یه پست اختصاصی تو وبلاگت گذاشتی
سمیرا مامان پرنیان
12 آبان 92 17:38
تولدت مبارک فینگیلی نانازیخانومی چه نینی بامزه ای داریناگه مایل به تبادل لینک هستید به وب دخمل منم سر بزنید و اگه خوشتون اومد لینکمون کنید خوشحال میشممنتظرتونم اینم آدرس:
parnianjoon.niniweblog.com


سلام عزیزم. لطف داری شما.چرا که نه.حنما عزیزم با افتخار لینکتون میکنم
کاکل زری یا ناز پریییی
12 آبان 92 22:40
ای جانممممممم دستت درد نکنه عزیزم با حوصله همه چیزو برامون تعریف کردی و عکس گذاشتی عالی بودددددددددددد فقط جای ما خالی بودددددددددد انشااله عروسیشو بگیرین با شکوه تر از این و شاهد موفقیت هاش باشین همیشه .روژینا جون تفدلت مبارک عزیز دلممممممم


ممنون عزیزم. لطف داری.واقعا جاتون خالی بووود.ممنون از دعاهای قشنگت برای دخملی.
مرسی خاله جوووووونم
مائده(ني ني بوس)
13 آبان 92 12:10
به به.خيلي با سليقه و زيبا بود.تولد كفشدوزكيت مبارك خاله جوووووووووووووووون.ايشالا تولد ١٢٠ سالگيت در كنار ماماني و باباييت


مرسی خاله جووونم نظر لطفتونه.مممنون از دعای خوبت.سارینا گل رو ببوس
درسا کوچولو و مامان
13 آبان 92 15:08
واااااااااااااای اینجارا ببین چه خبره مامانی چقدر زحمت کشیدی خسته نباشی روژینای عزیزم تولد یکسالگیت مبارک ایشالا که هزار ساله بشی و همیشه شاد زندگی کنی و با درسا دوستای خوبی برای همدیگه باشین عزیزم جشن تولدت خیلی قشنگ و باشکوه بود و خداراشکر که بامامانت همکاری کردی درسا که تمام مدت داشت گریه می کرد و من تازه امروز متوجه یه مروارید کوچولو تو دهنش شدم که گویا بی قراری اون روز هم به خاطر این مروارید بودش


مرسیی خاله جوووووووووووووووووووونم.همچنین درسای نازنین.اخی عزیزم.مراوریدت جدیدت مباااااااارک خاله ای.بووووووووووس
درسا کوچولو و مامان
13 آبان 92 15:10
یادم رفت بگم که کیک خیلی خوشگل بودش لباسهای روژینا هم خیلی خیلی ناااااااااز بودش دست مامانی فاطمه درد نکنه
هماهنگی لباس مامان و بابایی با تم خیلی خیلی به چشم میومد و تولدت را شیک می کرد
همیشه شاد باشین


مرسی گلم.جاتون خیلی خیلی خالی بود.نظر لطفته.واین لباسو از عید گرفتم. و فقط بخاطر همین لباس خودم سعی داشتم که تولد روژینا رو کفشدوزکی بگیرم.
مامان منصوره
13 آبان 92 18:27
سلام.چه دختر ملوسی.صد و بیست ساله شی.تولددددددددت مبارک.با دخترم دوست میشی.خوشحال میشم.می بووووووسمت.


ممنون عزیزم.نظر لطفتونه.با افتخار لینکتون کردم
persian mom
13 آبان 92 19:30
وایییییییییییییییییییییییی چه تولد با شکوهی افرین به مامانششش که این همه زحمت کشیید خسته نباشی عالی بود عالییی لباسش چقدر نازشد، انگشترشو ووووی خودتم خیبلی ناز شدی خوشگل خانوم ایشالله عروس بشی روژینا جونم خوشبخت شی


مرسی عزیزم شما لطف داری.ممنونم از محبتت. و همچنین متشکر از دعای قشنگت برای دخملی.قند عسلی رو ببوووووووووووووووووووووووووووووووس
persian mom
13 آبان 92 20:30
هدیه ی ناقابللللل به روژینای عزیزم

http://upload7.ir/images/65719206034868454317.jpg


http://upload7.ir/images/92946637473841964716.jpg

http://upload7.ir/images/05182441209637202214.jpg

http://upload7.ir/images/86366189793544302527.jpg

http://upload7.ir/images/53086099388779616196.jpg



وااااااااااااااااااااااای عزیزم.من نمیدونم چجوری ازت تشکر کنم.واقعا ممنونم ازت.خیلی سورپرایزم کردی. متشکرم از این همه لطف و محبتی که به من ودخترم داری.امیدوارم بتونم که محبتت رو جبران کنم.ارمیا نانازیم رو ببوس
تارا
14 آبان 92 9:54
سلام عزیزم ممنونم محتاجیم به دعا حتما اگه قابل باشم من لینکتون کردم باافتخار بازم بیامنتظرم
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
مرسی گلم.ممنونم. شماهم با افتخار لینک شدید
معصوم/مامان جان جان فاطمه
14 آبان 92 16:55
خـســـته نباشي همه چي عالي،سنگ تموم گذاشتي براي دخملي ايشاا... عــــروسش كني رو‍ژينا خوشمله تولدت هزاران بار مبارك
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
لطف داری معصومه جان. انشالله عروسی فاطمه جونم.ممنون
مهدیه ( مادر دختری)
15 آبان 92 12:41
منم تبریک فرستاده بودم یعنی نرسیده به دستتون؟ الهی بمیرم من همون روزای اول اومدم و تبریک گفتم یه وقت فکر نکنی بی وفا هستما!!!!!11111 خودت می دونی من یه جور دیگه روژینا جون رو دوست دارم! قربون لباس قرمزش میرما!!!!!!!!!!!!!1 بازم از طرفم ببوسش وتولدش رو هم باز تبریک میگم! ما بلاگفایی ها همیشه این جور جا می مونیم!!!!!!!
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
خدا نکنه مهدیه جوووووووونم این چه حرفیه.انشالله که سایت همیشه بابلای سر فاظمه عزیزم باشه. لطف داری گلم. مهدیه جون چرا وبلاگت باز نمیشه اخه
مریم
16 آبان 92 9:21
عااااااااااااااااااااااااااااااالییییییییییییییی بود.......... حسابی ترکونده بودین هاااا... مخصوصا تزیینات عالی بود.... رستوران و روژینا وحتی لباسش....... مامان و بابا روژینا هم که مثله همیشه خوش تیپ و خوشگل مبارکت باشه کوچولویه دوست داشتنیه من
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
وااای مریم جونم نظر لطفته
مریم
16 آبان 92 9:24
تولد دختر نازتون و یه بار با پرنیا داریم میبینیم پرنیا میگه که به رو ژینا بگو تولدت مبارک خیلی لباس ت خوشگل شده خودت م ناز شدی این حرفایی که پرنیا به من میگه منم مینویسم
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
ای جااااااااااانم فدای پرنیا خوشگل بشم.با این شیرین زبونیات. از طرف من حسابی ببوسش
mamaneninii
16 آبان 92 12:02
سلام خیلی ممنونم که تشریف آوردید.راستب باافتخار لینک شدید.
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
مرسی گلم.شما هم لینک شدید
غزل
19 آبان 92 0:20
مامان رزینا خوشگله ...سلام قبل از هرچیز تولد گل دختر نازت مبارک باشه.. عزیزم من خواننده خاموش وبلاگت بودم از قبل از اینکه رزینا به دنیا بیاد ..یادمه تو کامنت یه وب دیگه سنتو گفته بودی و استرس اینکه میترسی زود باشه واسه مامان شدن ومنم چون همسن شما بودم برام جالب بود و اومدم وبلاگت ..یه کم دیر به دیر سر میزدم مخصوصا این چند ماهه که نزدیک عروسیم بود.. قشنگ روز بدنیا اومدن نی نی نازت یادمه که وبت رو میخوندم ..یا شب قبلش ..الان که دیدم ماشالله یه ساله شده خواستم بگم واقعا از دید من مادر مهربون و فداکار و لایقی هستی واسه بچت ! و اینو از ته دلم میگم... کلی هم از تزیینات و ...لذت بردم معلوم بود حسابی زحمت کشیده بودی .. منم عاشق نی نی ام مخصوصا که دختر باشه ..اما مطمینم تا 2-3 سال دیگه اقدامی صورت نمیگیره ولی از الان دارم تجربه کسب میکنم تازه میخوام براش نی نی وبلاگم بسازم هر چی من و باباش پشتش غیبت میکنیم و براش بنویسم .. در کل خوشحالم دوستی مث شما پیدا کردم و چون حس میکنم خیلی روحیاتمون مث همه برام شیرینه.. اشالله روز به روز زندگیتون شیرین تر بشه
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
سلام غزل جان. خوشحالم از اشناییت. مخصوصا که تقریبا همسن هم هستیم.مرسی که به وبلاگمون سر میزنی و برای دخملی یادگاری میذاری. عروسیت رو هم تبریک میگم . امیدوارم که خوشبخت بشی وانشالله که یه نی نی ناز مخصوصا یه دخمل خدا بهت بده و دخملی هامون با هم دوست بشن. عزیزم از اشنایی بیشتر باهات خوشحال میشم. اگه دوست داشتی هرموقع برای نی نی جونی وبلاگ ساختی ادرسشو به منم بده.
مامان محدثه و مهدیس
19 آبان 92 12:40
سلام کفشدوزک خوشگل تولدت مبارک عزیزم همه چیز عالی بود تزئینات خیلی زیبا شده بود آفرین مامان باسلیقه
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
سلام خاله جونی. لطف داری عزیزم.
مریم
22 آبان 92 0:41
من آپم.................. منتظر حضور گرمتون هستم
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
چشم خانمی حتما بهتون سر میزنم
آتنا مامانیه روشا یدونه
27 آبان 92 18:50
تولدت مبارک روژینا جان ان شا الله 120 ساله بشی . دست مامانی درد نکنه که حسابی سنگ تموم گذاشتن همه چیز عالی بود واقعا اولینها در فامیل به خود آدم خیلی کیف میده .
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
ممنون خاله جونم. لطف دارید شما.
مامان فرنيا
28 آبان 92 9:11
عزيزم تولد گل دختري با يك كمي زياد تاخير مبارك ايشالله عروسي گل دختري خصوصيت را چك كن ممنون
نیلوفر/مامانه روژینا
پاسخ
ممنون عزیزم.لطف داری شما.
زهرا
12 آذر 92 14:35
میس برای موس ها اول اونی که می خواید رو انتخاب می کنید بعد میرید پایین تو option#1 اونی که تو کادر رو کپی میکنید.بعد میاید تو تنظیمات وبتون تو کد ها پیست میکنید.برای حباب ها هم اگه کد بارش در وبلاگ رو سرچ کنید میاد.