روژینا دنیای مامان و باباروژینا دنیای مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

دنیای مامان وبابا

وقت واسه بیمارستان

1391/7/12 11:25
555 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم دیروز منو بابا رفتیم دکتر اخه خانم دکتر بهم گفته بود که تو هفته32باید برم پیشش/3مامان وبابا خیلی استرس داشتند بخاطر وزنت 65اما وقتی خانم دکتر سونو کرد گفت خداروشکر همه چی خوبه.نفسم مانیتورش طوری قرار گرفته بود که من نتونستم ببینمتناراحتاول سر کوچولوتو اندازه گرفت وبه بابا نشونش داد وبه من گفت رشدش ماشاالله خوب بوده وبهش میخوره تو 33 هفته باشه بعدپاتو به بابایی نشون دادوبابا کلی ذوق میکرد بعد قلبتو ودنده های کوشولوتو نشونش داد وصدای قلبتو گذاشت که ما بشنویم در اخر هم دستای نازتو نشونه بابا داد.خوش به حال بابا که تونست دخمل نازو ببینه اما من چیسوال منم دلم واست تنگ شده عروسکم6راستی خانم دکتر گفت 2 هفته دیگه که اومدی پول به حساب بریزیدکه منم برگه بیمارستانو بهت بدم واز21 تا 28 ابان برات تو بیمارستان وقت بگیرم که اگه خدای نکرده مشکلی پیش اومد خیالت از بابت بیمارستان راحت باشه منم کلی خوشحال شدم که تا لحظه دیدار منو شما خانم کوچولو چیزی نمونده76654وبیشتر از همه خوشحالی منو بابا بخاطر اینه که خانم دکی گفت همه چی نرمال وطبیعیه ونگرانه چیزی نباشید9بابایی مهربون هم وقتی داشتیم برمیگشتیم خونه واسمون خرمالو خرید اخه دختر گلم شما از اون موقع که تو دله مامانی تا حالا خرمالو نخورده بودی4ومامان شمکو هم خیلی دلش میخواست34ماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

sahar
12 مهر 91 19:51
سلام پیش منم بیا
مامان زینب
15 مهر 91 22:19
سلام
ممنون که به وبلاگم سر زدید
انشاالله به خوبی وخوشی نی نی تو بغل می کنی واز این روزها خاطرات خوبی برات
می شه همیشه به خوبی و خوشی


ممنون عزیزم مرسی از دعای قشنگت