روژینا دنیای مامان و باباروژینا دنیای مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه سن داره

دنیای مامان وبابا

حرفای شبانه با نی نیم

1391/6/12 2:06
620 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازم.3ثالهی مامان فدات بشه.الان ساعت یک ونیم شبه که مامی داره برات مینویسه عسلم.بابا هم داره با گوشیش بازی میکنه.منم که همش دلتنگ شمام ودوست دارم بیامو برات بنویسم از روزایی که تو دلمی9خوشگلم دیروز بعداز طهر با مامانی فاطمه وبابا رفتیم واسه تخت وکمد شما دخمل نازم وبا سلیقه همدیگه یه مدل خوشگل واست انتخاب کردیم و سفارش دادیم وتا 10 مهر اماده میشه و میارنش.عزیزم رنگش صورتی وکرمه ومطمئنم تو گل من هم ازش خوشت میاد7 نفس مامی دیگه ماشاا.. کم کم داری بزرگ میشی وتکون خوردنات بیشتر شده و  وقتی لگد میزنی دل مامان میپره و مشخصه شما کجای دلم هستی2 قربون اون دستو پای کوچولوت بشم.جیگرم امروز باید میرفتم پیش خانم دکتر که جواب ارمایش وسونو شما عزیزم رو نشون بدم اما تعطیل بود وباید 4شنبه برم

خوب نفسم مامان دیگه بره بخوابه 5وشما همم تو دل مامی لالا کنی ولی جیگرم فکر کنم وقتی من میخوابم تو اذیت میشی اخه بیشتر تکون میخوری ومن همش نگرانم که نکنه جای شما خوشگل خانم بد باشه.مامان ازت معذرت میخواد اگه اذیت میشی/قربونت برم من

 

6منو بابا میبوسیمت دختر ناز ما

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

منصوره مامان ماهان
12 شهریور 91 2:58
عزیزم انشالله دخملی که صحیح و سالم دنیا بیاد. ولی این روزها خیلی شیرینه خوب سپریش کن بعدا خیلی براش دلت تنگ میشه هااااا


باران قلنبه
12 شهریور 91 14:34
سلام عزیزم خوشحال می شم به وب دخمل منم بیاین. دخملم باران مظفری توی مسابقه جشنواره رمضان 91 آتلیه سها شرکت کرده اگه می شه به سایت آتلیه سها بروید و در قسمت جشنواره رمضان به دخترم رای 5 بدهید .این جشنواره تا اول مهر مهلت داره. آدرس سایت آتلیه سها: Soha.torgheh.ir/festival یا به لینکش تو قسمت لینکهای وبم مراجعه کنید.مرسییییییییییییییییییییی. یادتون نره منتظرماااااااااااااااااااا