روژینا دنیای مامان و باباروژینا دنیای مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

دنیای مامان وبابا

شروع کار مامان

1391/9/29 12:16
590 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزدلم امروز مامان باید برای تدریس زبان بره اموزشگاهhttp://corigif.free.fr/ecole/img/ecole_067.gif.عزیزم کلاسهام روزهای زوج بعداز ظهرهاست وشما یک روز در میون باید پیشه مامانی فاطمه بمونی وشنبه و2شنبه ها هم صبحها کلاس دارم البته با این بی خوابی های شبانه فکر نکنم که دوام بیارم.نفسم میدونم که دلم واست تنگ میشهناراحت بادوریه تو چیکار کنم عروسکمسوالگریهاز اینکه میخوام به این زودی به کارم برگردم عذاب وجدان دارم وشرمندت هستم دخترم اما همونطور که قبلا واست توپست های قبلی توضیح دادم من واسه رسیدن به این مرحله خیلی تلاش کردم عزیزم میدونم که الان مثل سابق نیست و تو اموزشگاه تمام حواس وفکر من تو هستیقلبگلم فردا پنجشنبه 30 اذر 40 روزگیته .الهی فدات بشم من که 40 روزه با ما هستی.چقدر روزها داره زود میگذره وتو داری ماشالله بزرگ میشی اینو از کوچک شدنه لباسهای نوزادیت فهمیدم.عروسکم با اینکه دوران نوزادی ونگهداری از شما سخته اما من دوستش دارم و از تموم شدنش ناراحتم.این روزها داره تموم میشه  وشما بزرگ میشی وفقط دلتنگی وخاطره های این روزهای شیرین برای من میمونه خیال باطلوروزهای شیرینتری در انتظارمونه/ عزیزم میگن که جمعه این هفته برابر با 22 دسامبر2012 برابر با 1 دی 1391 زمین بر اثر برخورد یک سیاره دیگه از بین میره وجهان تموم میشه واگرهم از بین نره 3 روز تاریکی مطلق میشهناراحتاسترسالبته ناسا اعلام کرده که اینها شایعه هست وهیچ اتفاقی نمیفته. فقط 2 روز مونده که ببینیم که این پیش بینی ها صحت داره یا نهسوالروژینا جونم من برات خیلی ارزوها دارم ودلم میخواد بزرگ شدنت رو ببینم وارزو به دل نمونم کاش اتفاقی نیفته/ دارم به این فکر میکنم که اگه یه روز اینا رو بخونی بهم میخندی ومیگی چه مامانی داشتم که شایعات رو باور کرده/اما چیکار کنم نگرانیه من فقط واسه توئه عزیزدلم چون تو عزیزترینی برای من.

 

 

عکسهای 38 روزگی روژینا جونم

 

6

http://niniweblog.com/images/smilies/cut/cut%20(49).gif

 

6

   اولین دفعه که روی صندلی کوچولوم نشستم

http://niniweblog.com/images/smilies/cut/cut%20(49).gif

6

 

این کیهسوال

 

http://niniweblog.com/images/smilies/cut/cut%20(49).gif

2

فهمیدم. خرس تپلیه.ما با هم دوستیم.مامان ازمون عکس بگیرنیشخند

http://niniweblog.com/images/smilies/cut/cut%20(49).gif

پسندها (1)

نظرات (10)

مهدیه
29 آذر 91 9:50
هیچ اتفاقی نمی افته گلم! نگران نباش! به دخملی برس!


ممنون عزیزم/مهدیه جان من نمیتونم واست نظر بذارم .کد تاییدش نمیاد. لطفا راهنماییم کن.ممنون میشم
نیم وجبی
29 آذر 91 11:32
سلام ممنون شماهم لینک شدید دخترگلتوببوس
آناهیتا مامانیه آرمیتا
29 آذر 91 14:36
پاییز ثانیه ثانیه می گذرد، یادت نرود این جا کسی هست که به اندازه

تمام برگ های رقصان پاییز برایت آرزوهای خوب دارد

عمرت یلدایی، دلت دریایی، روزگارت بهاری

یلدای خوشی را برایتان آرزو می کنم . . .

پیشاپیش یلدا مبارک


ممنون انا جون.همچنین
درسا کوچولو و مامان
29 آذر 91 15:21
وای وای چه نی نی خولدنی ای جان بین عروسکها دنبالش می گشتم کوچولو رو .
ایشالا که تو کارت موفق باشی مامان مهربون


ممنون عزیزم.درسا جون هم حسابی ناز و دوست داشتنیه.
مامان سیلوانا
29 آذر 91 17:51
دخترا مونس مادراشونن و اونها رو درک می کنن
منم از روز شنبه باید برم سر کار


من از اینکه تنهاش میذارم خیلی ناراحتم.عزیزم موفق باشی
معصومه
2 دی 91 17:48
سلام.چه دخملی شده این دخمل ما..ماشاالله..راسی امروز 22 دسامبره..چه خبرا خوبی؟


خوبم عزیزم ممنون.هیچ اتفاقی نیفتاد.
مریم (مامان آرینا)
4 دی 91 11:03
عزیزم خودت علوسکی از همشونم خوشگل تری


نظر لطفته مریم جان.
مامان نسرین
4 دی 91 13:26
مامانی قبول داری من از عروسکهام خوشگلترم ؟
اگه پیشم بودی گازت میگرفتم که اینقدر خوردنی شدی


مرسی خاله نسرین جون شما لطف داری
مامان نسرین
6 دی 91 12:03
وای لپاتو بخورم جونننننننننننن(عکس یه گاز خوشمزه)


ممنونم نسرین جان.
مامان کیان کوچولو
10 دی 91 13:01
عزیزم سلام چه دختر شیرینی واقعا ً هم که عروسکه ..
عزیزم خوبه که خیلی زود امپرازول و شروع کردی چون من اول رانیتیدین میدادم اما یه کم تاثیر داشت .. .. خیلی خوبه نگران هم نباش با همین خووب میشه .. فقط در مورد آب سیب ، در این مورد با پزشک دخترت مشورت کنی بهتره چون میدونی که هر دکتری یه نظری داره
اما من با همون اب سیب هم تو خواب ، نیم ساعت قبل از شیر بهش میدم .. وقتی گرسنه باشه دهنشو باز میکنه میریزم ته گلوش ..
میدونم خیلی سخته اما امتحان کن تو خواب بهش بده دیگه نمیاره بالا ... بعدش سریع
پستونک بذار دهنش ..
امیدوارم راهنمایی م خوب باشه اما آب سیب و حتماً بپرس گلم ..


عزیزم ممنون از راهنماییهات.امروز همین کارو کردم وقتی که گرسنه بود تو اب حلش کردم ویه کوچولو هم قند باهاش حل کردم وریختم ته گلوش وخوشبختانه خورد. در مورد اب سیب هم با دکترش مشورت میکنم چون هر چی باشه بهتر از قنده .بازم ممنونم ازت.کیان جونو ببوس