روژینا دنیای مامان و باباروژینا دنیای مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

دنیای مامان وبابا

ساعت 10=3 بامداد

1391/9/25 3:15
547 بازدید
اشتراک گذاری

وای گل دخترم این 9مین باریه که از 12شب تا الان که ساعت 3وده دقیقه بامداد هست رو پام میخوابونمت و وقتی که میذارمت تو گهوارت بیدار میشی.هریک ساعت یکبار هم شیر میخوری ودویاره از اول باد گلو بعد روپا خوابوندن وتکون دادن وبعدهم گذاشتن تو گهواره وبیدارشدن شما خانوم خانما.عسلم چرا نمیخوابی اخه/چرا عادت کردی رو پا بخوابی. این عادت توخیلی برام سخت شده گلم.کمرم بدجور درد میکنه.اما بخاطرت تحملش میکنم.چون من مادرم..وتو همه زندگی وعشق من هستی.امروز شما 1ماه و5 روزه میشی عزیزم.ماچقلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان محمد امین
25 آذر 91 3:32
خوش قدم باشه عزیزم... خدا سال 91 عیدی شما رو تو دلتون گذاشت واسه مارو تو بغلمون....
فداشون بشم که اینقده نازن
به ما هم سری بزن گلم


ممنون گلم خدا واستون نگهش داره.حتما بهتون سر میزنم
معصومه
25 آذر 91 22:17
سلام...سخته مامان شدن نه...اما به نظرم هرکی که مامان میشه صبورتر بزرگتر و مقاومترم میشه نه..لطفا دعا کنین منم مامان شم...میگن دعای زنای حامله و مامانی که شیر میدن زود میگیره..


عزیزم یه کوچولو سخته.اما همه بهم میگن اولشه وبعد واست راحت وشیرین میشه.انشالله که شما هم مامان میشی واز این سختی ها میکشی مخصوصا بی خوابی های شبانه
mamane Ali
27 آذر 91 15:47
سلام عزیزم ..
ماشالله روژینا کوچولو حسابی بزرگ شده
نیلوفر جون همه ی مامانا از این سختیا میکشن عوضش اینقدر شیرینی داره که کلی به ادم انرژی میده
آهنگ وبلاگتم خیلی قشنگههههههه! خیلی باهاش حال کردم! همسرم هم خیلی خوشش اومد


اره عزیزم همه بهم میگن که این سختیها واسه تموم ماماناست.بابت اهنگ وبلاگ همشمالطف دارید.حرفهای دله من به دخملیه.
نیم وجبی
27 آذر 91 20:34
سلام مامان جون من وبلاگ نینی خوشگلتولینک کردم اگه دوست داشتی وبلاگ آقازاده ی نیم وجبی مارم لینک کن مرسی


مرسی عزیزم که به ما سر زدی با افتخار لینکتون میکنم.
مامان نسرین
29 آذر 91 1:24
از دست این دختر ناز که اینقدر شیطون شده


مرسی خاله جون.شیطون شدم دیگه.انشالله نی نی شما به دنیا میاد وبا هم دوست میشیم وشیطونی میکنیم