روژینا دنیای مامان و باباروژینا دنیای مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

دنیای مامان وبابا

گله ی مامان از دخملی/

1391/10/12 22:10
532 بازدید
اشتراک گذاری

ناز دخترم مامان ازت گله دارهکلافه میدونی چرا

 اخه عزیز دلم چرا من هر چی باهات حرف میزنم واسه مامان نمیخندی.و فقط منو نگاه میکنیمژه.اخه مامانی خوشگله من مامان دلش میخواد تو براش بخندی. خندهدخترم باید مهربون باشی.به بابا هم نمیخندی ودر کل به هیچ کس نمیخندی. وما در انتظار خنده های قشنگ شما هستیمخیال باطل. شاید هنوز برات زوده و خواسته من ازت زیاده گلم.تا الان که 52 روزته فقط 2 یا 3 بار بهمون خندیدی وبقیه خنده هات تو خوابه.یک بار که بهم لبخند زدی من کلی حال کردم و زودی اومدم و برات تو وبت نوشتم و فکر میکردم که ادامه میدی .

من میدونم تو مهربونی پس زودتر دله منو با لبخند های شیرینت شاد کن. دوستت دارم عروسکم.قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

نیم وجبی
13 دی 91 14:06
عزیزم نی نی ها همشون همینجورین هنوز زوده واسه خندیدن بزار یه ماه دیگه بگذره اونوقت دیگه کلی براتون می خندهبرای خانوم کوچولو


اره عزیزم من ازش توقع زیادی داشتم اما بالاخره خندید
مامان بچه
14 دی 91 17:46
نازی ..... واقعا لبخند بچه ها خیلی شیرینه


ممنون عزیزم.
مامان محدثه و مهدیس
16 دی 91 11:32
عجله نکن مامانی میخنده بالاخره
روژینای خوشگلتون خوش اخلاقه زود زود دل مامانی رو شاد میکنه


ممنون عزیزم بالاخره دخملی دله همه رو شاد کرد
مهدیس
16 دی 91 11:33
سلام روژینا جون پیش منم بیا امروز تولدمه


تولدت مبارک
مامان جون سیلوانا
16 دی 91 12:10
رژینا جون دختر نگین و رنگینیه دوست نداره الکی بخنده
ان شاا... که براتون لبخند هم میزنه


ممنون گلم.بلاخره خانوم خانما خندید
فسقلی مامان وبابا
17 دی 91 12:24
سلام خوبید رژینا جون خوبه
قدمش مبارک باشه
خدارو شکر که شما رو شاد کرد .به ما سر بزنید من وآتنا جون منتظرتون هستیم


ممنون عزیزم.حتما بهتون سر میزنم
فسقلی مامان وبابا
20 دی 91 14:03
سلام خوبید رژینا جون خوبه
مرسی که دعوت مارو پذیرفتید با اجازه لینکتون کردم @}


خواهش میکنم گلم منم لینکتون میکنم