روژینا دنیای مامان و باباروژینا دنیای مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

دنیای مامان وبابا

روز دختر و‌پنج سالگی وبلاگمون

1396/5/21 1:51
745 بازدید
اشتراک گذاری
سلام دخمل یکی یدونه ی مامان .فدات بشم عروسکم امروز پنجمین سالگرد نوشتن خاطراتت تو وبلاگمونه و وبلاگمونه پنج ساله شده عزیز دلم چهارسال و نه ماهگیت مبارک و همچنین این پست مربوط به روز دختر هست عشق جانم.
سوم مرداد ماه روز دختر گلی های نانازی بود و منم دلم خواست برای یکی یدونه دختر قشنگم یه جشن کوچولوی خودمونی بگیرم.البته شب قبلش موهاتو قلبی کردم و با تمام عشقم بوس بوسیت کردم و تو پیج اینستاگرام برات پست گذاشتم وفرداش که روز دختر بود دوتایی باهم رفتیم بیرون و برات یک لباس خوشمل بعنوان هدیه برات خریدم و بعد بابا اومد دنبالمون و رفتیم که کیک روز دختری بخریم که اکثر قنادی ها تموم کرده بودند🤔🙁 و بالاخره یجا یه کیک انگری برد پیدا کردیم و اومدیم خونه و بعد از خوردن شام که به مناسبت روز دختر از بیرون پیتزا سفارش دادیم برات جشن کوچولو گرفتیم .و با لباسهای خوشگلت کلی برام نانای کردی عشقم بعد وقتی فشفشه های روی شمعت روشن بود کلی دست زدی و ذوق کردی و در اخر هم کیک رو بریدی و بعد از خوردن کیک با چای و بوسه های منو بابا روی لپ های گلی شما اون شب قشنگ به پایان رسید عشق جانم. الهی که همیشه دلت شاد و لبت خندون باشه نفس مامان.دوستت داااااارم خیلییییی زیااااااد






















لباست که هدیه اته نااااز دلم











پنج‌سالگی وبلاگمون‌و روز دختر
پسندها (4)

نظرات (0)